top of page
  • Zdjęcie autoraEDUKREAKTYWNIE

BUDOWA I CYKL ŻYCIA MOTYLA

Zaktualizowano: 15 mar 2019


Wiosna tuż, tuż...

Zatem tym razem proponuję Wam przygotowane przeze mnie pomoce o typowo już wiosennej tematyce.


Budowa motyla

Aby zapoznać się z budową motyla, wystarczy skorzystać z przygotowanego przeze mnie interaktywnego zdjęcia.


Motyl składa się z różnych części. Po wciśnięciu wyświetli nam się nazwa. Jeśli chcemy korzystać z tego interaktywnego plakatu w całości (razem z puzzlami i filmem), proszę o skopiowanie tego linku: https://view.genial.ly/5c87dc266f346c72262b2bf8/budowa-motyla

Cykl życia

Z prawej strony jest również odnośnik do filmiku na YT, który ukazuje w jaki sposób z gąsienicy powstaje motyl. Przygotowałam także kartę pracy: CYKL ŻYCIA MOTYLA.


Puzzle interaktywne

W prawym dolnym roku jest też odnośnik do puzzli, które dzieci mogą układać na tablicy interaktywnej lub po prostu komputerach. Ja często wykorzystuję w pracy tablety, ale niestety mam ich ograniczoną ilość. Jak sobie z tym radzę? Mój system pracy z ograniczoną liczbą tabletów opisywałam przy okazji "Kosmiczny Challenge - eduroom". Zachęcam do zapoznania się.


Mam nadzieję, że coś z tych rzeczy Wam się przyda! :)


Karolina


1728 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page