top of page
  • Zdjęcie autoraEDUKREAKTYWNIE

Misja „Kosmiczny challenge”

Prezentuję Wam mój pierwszy eduroom. Temat: Układ Słoneczny. Zajęcia przeprowadziłam w oddziale przedszkolnym. Dzieciaki zachwycone!

Challenge , czyli 8 misji do wykonania

Każda planeta to inne zadanie… zachęcam do zapoznania się z treścią każdej misji :)

Eduroom dostępny TUTAJ.

Eduroom przygotowałam dzięki genial.ly.


Potrzebne materiały:

  • misja 1

- koperta

- labirynt (karta pracy z portalu eduzabawy.com)


  • misja 2

tablica interaktywna


  • misja 3*

tablety (1 na grupę)

kredki


* Jedno dziecko układało puzzle interaktywne na tablecie, podczas gdy pozostali kolorowali. Co 30 sekund następowała zamiana. Użyłam czasomierza dostępnego na stronie www.classroomscreen.com.


  • misja 4

koperta

nożyczki


  • misja 5


  • misja 6

plansza do ćwiczeń artykulacyjnych z portalu Printoteka

spinner


  • misja 7

zaszyfrowane hasło (karta pracy)


  • misja 8

kolorowe kubeczki jednorazowe


NAGRODA

Obiecałam dzieciom fotorelację z kosmicznej wyprawy, jeśli uda im się zakończyć wszystkie misje z powodzeniem. Udało się! Dlatego przygotowałam w Canvie dyplom dla każdego dziecka.




Podziękowania <3

Bardzo dziękuję moim mentorom, czyli Bartkowi Chyś oraz Oli Schoen-Kamińskiej za inspirację! <3 Bez Was by się nie udało.


Karolina


436 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page