top of page
  • Zdjęcie autoraEDUKREAKTYWNIE

NIEPODLEGŁA CHALLENGE

Pomysł na interaktywną gazetkę z okazji 100 rocznicy Odzyskania Niepodległości.



Materiały do druku

Kontur mapy Polski do pobrania z Pixabay.

Kody QR do wydrukowania TUTAJ.


Zadania

Codziennie jedno zadanie do wykonania. Jeśli jesteście ciekawi, musicie zeskanować kody :)


Przydatne linki do wykonania zadań


InspiracjaPrzedstawiona grafika to projekt. Moja gazetka w sali jest jeszcze niegotowa, ale mam zamiar w poniedziałek rano ją szybko zorganizować :) Zadania dla mojej grupy są nieco inne, dla Was przygotowałam bardziej uniwersalne :) Ale być może moja propozycja będzie dla Was tylko inspiracją i to też wspaniale! :) Każdy zna swoje dzieci najlepiej.


Karolina


2049 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page